Allt såg bra ut!

Nu står pastan på spisen så jag kan passa på att skriva om dagens utflyckt!

Först åkte vi till Babyland och gjorde en de nya inköp till Bellis... (Ett set med labantröja och labanbyxor, ett par gummistövlar och 2 par moccasiner, lägger upp bilder när jag får mer tid).
Efter det tog vi en supergod lunchbuffé på en ny restaurang som ligger precis intill babyland.
Jag var inte så stor i maten just nu så det blev bara en talrik som jag inte ens åt upp och Nicke äter inte så värst mycket han heller (så buffé känns lite överdrivet, men det var det som fanns) Gott var det i alla fall! Jag nöjde mig med köttfärslimpa med kantarellsås, grönsaker, tzatsiki och lite ris (den stekta potatisen var slut för tillfället, typiskt). Nicke smakade av köttfärslimpan och lite av nån slags pyttipanna.

Det fanns dock mycket mer att välja på så som thaiwok och allt möjligt med vi hade inte så mycket tid på oss att vi kunde sitta och smälta maten emellan portionerna så det fick bli en snabblunch. Men jag kommer absolut äta där igen! =)

Efter den goda maten åkte vi till Huddinge för att se den lilla som bor i min mage. Det var så häftigt, h*n hade sååå söt profil, tyckte barnmorskan också! =)

Allt hon kunde se såg bra ut och datumet blev inte flyttad en enda dag åt något håll! Dock var hon ändå lite osäker på datumet så jag fick en ny tid om 3 veckor. Så då får vi se bebis igen! :P

När hon hade kollat igenom allt så frågade hon med ett flin på läpparna om det var något vi ville veta/fråga om! Vi fattade ju på en gång att hon såg vad det var för kön och vi blev sååå frestade men lyckades hålla oss! Det känns skönt för jag hade ångrat efteråt om jag hade förstört spännngen pga min nyfikenhet!

Vem det än är då är h*n precis lika välkommen och önskad! (nu säger inte jag att det inte är så när man kollar kön, för jag vet ju hur nyfiken man är och det är svååårt att inte fråga, men i vissa fall spelar det ju faktiskt, TYVÄRR roll vad det blir).

Nu ringer äggklockan! =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som en mycket lyckad dag!

Vi tog heller inte reda på det, det känns som om man får reda på något man inte ska ha reda på.

(Men visst är det ok om man vill göra det)

Men jag håller med, det är spännande att man inte vet.

Skönt att allt såg bra ut och vad häftigt att få göra ett till.

Kram!

2008-08-27 @ 21:32:53
URL: http://mobjer.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken mysig dag! =)

Åh vad skoj att få se bebisen =)

När är det beräknat till?

Kram på dej gumman!

2008-08-28 @ 10:16:11
URL: http://misshannie.blogg.se/
Postat av: Marica

Sa spannande att fa lasa dina inlagg, vill gora det nu men hinner inte for jag sitter pa internetcafe, far gora det nar jag kommer hem!



Sa underbar har nere =)

2008-08-28 @ 16:04:46
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: isabella

ja, vad ska man göra. jag som aldrig klarar av att vänta på något. knappt en timme lär väl vilja veta könet så fort jag har möjlighet. men ändå vill jag inte..

Barn för oss får vänta nåt år till. precis börjat skolan igen och vill helst ha pluggat mer än halva innan barn. men sån bebislängtan man har vet man aldrig vad som händer. :)

2008-08-30 @ 00:04:57
URL: http://isabellaskrypin.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej gumman!

Hur har ni det? Hur går det med ditt illamående? Nu är jag hemma igen och kan skriva. Haft det kanon i värmen men samtidigt skönt att vara hemma igen. Få sitta här med er igen :)



Vad händer i helgen?



Puss o kram!

2008-08-30 @ 08:55:13
URL: http://charlotte87.blogg.se/
Postat av: Sandra

En riktig hel dag för er!! Ska bli kul att se sakerna ni köpte sen! Å va mysigt att se den lill*. KRAM

2008-08-30 @ 16:07:41
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Satu



Åh ,vad skönt att få lite höstklädesshopping till Lilla Juvelen avklarat! (själv har jag skrivit upp allt på en lista som behövs och bockar av allt som inhandlats,så har man bra koll... lol )



Hehe,så ni kunde hålla er?? :D



Vad spännande att få se den lill* en gång till..

Jag fick se Cassie 4 ggr under graviditeten.



Stor kram!!! Satu & Cassie

2008-08-31 @ 19:02:38
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorgon snäckan.Hoppas att allt är bra med dig o att du får en skön start på veckan.kramar

2008-09-01 @ 10:39:10
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Linda

Va mysigt me en till liten i familjen! :)

2008-09-02 @ 16:10:10
URL: http://lendaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0