Äntligen!

Nu har Isabella fått sitt mellanmål och sover.. Äntligen! Hon var så trött, ÖVERTRÖTT!!
Jag skulle helst vilja kolla på kläder medans hon sover och försöka hitta lite fynd, men jag har ju redan shoppat till mig själv den här månaden!! När jag har fått det jag beställer så börjar det om på nytt, vill bara ha meeer!!
Älskar att handla på rean också! Det var det jag gjorde den här gången, tjänade över 900:- på det!
Men nu skulle jag vilja ha lite höstkläder också, lite varma å sköna koftor, polotröjor och sånt som är myspys!
Tror dock att jag får hejda mig lite för det kommer behövas massa pengar till flytten också!! Nya möbler, tapeter, färg å så klart inredning. Dessutom kanske resten av familjen ska få nåt att sätta på sig också!?

Det som är bra är att pappa får låna en lastbil från jobbet, Heeelt gratis så den kostnaden slipper vi!
Plus att när N ringde till bredbandsbolaget igår och skulle flytta över bredband och telefoni så sa hon i telefon att vi slapp dom kostnaderna, så hon stök det! Varför vet jag inte, det enda jag vet är att det var JÄTTE snällt!
Där sparade vi in ytterligare 990:- =)

Man blir ju bara för glad när sånt händer! För roligare kan man ju definitivt ha för pengarna! Ellerhur?!

Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: Haha ja :) Själv nöjde jag mig med nudlar. ^^

2007-08-22 @ 15:40:46
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: J

haha okej, bättre än inget i alla fall!
Oj du, det är en lång historia :) , men man ändrar från början en vanlig design som du har, byter färg, textstiler, lägger in ny bakgrund osv. Och sen så .. är man klar :D .
nej men jag har sjukt dålig på att förklara via en dator via en blogg, så jag vet inte hur jag ska kunna förklara.

2007-08-22 @ 15:45:35
URL: http://fashi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0