Bada och städa..

Nu har N äntligen kommit hem, han och Bellis badar nu med en massa skum.. Haha, har precis fotat dom där inne när dom har skumskägg båda två.. Tyvärr så vill jag inte lägga ut  dom bilderna (tror inte att det är så uppskattat) Men roliga blev dom..

Jag har varit så tråkig hela dagen när jag har packat och städat.. Men mycket gjort har jag fått i alla fall.. Vi pratade lite om att vi skulle försöka bli klara med städningen i köket i kväll.. Så har vi det gjort sen.. Förutom att kyl och  frys ska rengöras och frostas av..
Då får vi börja äta ute from. i morgon bitti..

Nu blir det middag, skönt att bara värma maten i micron idag då vi e vrålhungriga alla tre..

Hörs sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0