Dags..

Nu är det dags att krypa till kojs tror jag.. Hoppas att jag kan sova idag, jag hatar att jag bara ligger och tänker när jag ska sova. Blir tokig ibland!! Just nu kan jag inte sluta att tänka på att jag faktiskt måste säga upp mig från mitt jobb och hitta ett nytt. På det jobbet jag har nu så har jag nästan bara kvällar och det funkar inte i våran familj eftersom att N kommer hem sent, oftast inte alls..

Har börjat fundera lite på att kanske testa nåt försäljningsjobb, men jag vet inte..

Känns som att det e mycket att tänka på just nu! N säger att jag först och främst ska koncentrera mig på mitt körkort. Men det går ju samtidigt inte att stänga allt annat ute.. Svårt det där!!

Kommer tillbaka om jag inte kan sova..

Godnatt säger jag iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0