Hemma igen..

Nu e jag hemma igen efter en liten åktur.. =) Idag gick det faktiskt förvånansvärt bra!! Åh vad kul det va!
Tyvärr så sov inte skrollan när jag kom hem.. Så jag tog över eftersom att N hade försökt i en timme.. Nu sover hon i alla fall, jag börjar ana att hon blivit lite mammapluttig!! =) Kul men ändå inte.. Tråkigt för N, men man förstår ju på samma gång eftersom att det är jag som är med henne hela dagarna..

I morgon bär det av till Farsta, där ska vi träffa min mamma och min mormor.. Mysigt!! Vad skulle jag göra utan dig mamma? Du e absolut min bästa vän, utan att tveka!! Älskar dig!! Eller förresten, N är också en mycket nära vän till mig.. =) Men samtidigt min kärlek..

Jaja, ni förstår säkert?!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0