Hur blir helgen?!

I kväll ska jag ut och övningsköra igen, men idag åker jag ut lite tidigare.. Tror att mormor slipper vara barnvakt idag, det verkar som att N kommer hem tidigt för en gångs skull.. Typiskt att det var just idag då jag ska iväg.. =(
Aja, snart är det helg och då får vi vara tillsammans allihopa..
Iofs så ska vi packa och städa så mycket vi hinner mn på Söndagen så ska vi på kalas, Ebba fyllde 2 år den 10 augusti och Simon fyller 1 år den 13 september, syskon är dom också, så det e tätt emellan.. Såååå söta e dom!!
Men jag har ingen aning om vad dom ska få i present!! Om det är någon som har nåt bra förslag så tipsa gärna!!!
Skulle ju vara kul om dom kunde få nåt gemensamt, men det kan bli svårt till en 1- och en 2-åring..

Skulle gärna vilja åka till Nynäsdagarna också, skulle vara så mysigt.. Har aldrig varit där på dagen förut så det kan ju vara kul, där har jag bara varit på kvällarna när öl o vintälten är i full försäljning.. =)

Vi får se vad vi hinner med.. Insåg igår också att vi måste handla lite ändå innan vi flyttar också så det måste vi också göra.. Haha.. Det blev inte mycket tid över till att packa och städa..

Hmm, sätter jag fart med det nu en stund medans lillan sover så kanske vi hinner åka till Nynäs i helgen också..

Kommentarer
Postat av: M

8:an :P

2007-08-23 @ 16:30:00
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: Michaela

När de är så små är det inte så vikitgt vad de får, bara de får något :). Presentpappret och tårtan brukar vara intressantare än själva innehållet i paketet ;).

2007-08-23 @ 17:38:58
URL: http://michaelahaglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0