Intresseanmälan..

God morgon!

Då var det Torsdag då... Skönt att tiden går fort just nu även fast vi längtar så mycket. Annars brukar det kännas som att tiden står stilla när man längtar efter nåt och att tiden rusar iväg när man vill att den ska gå sakta. Som t.ex. under semesten, ett väldigt bra exempel tycker jag!!

Kl. 10 på Lördag så står pappa här med lastbilen, då ska allt vara nerpackat och klart för att lyfta in i blilen.. Känns så overkligt nu, det känns mer vuxet på nåt vis att vi ska bo i en 4:a i stället för en 2:a. Hoppas hoppas att det går igenom så att det blir bostadsrätter där. Vilket flyt vi skulle ha i såna fall..
Nu kom jag på i samma ögonblick som jag skrev att vi inte har skickat in en intresseanmälan än.. Aja, det måste ju kunna vänta tills Måndag, man skulle lämna in en skriftlig intresseanmälan så jag tänkte kanske skriva en på datorn men skrivaren är nerpackad.

Fick förresten sovmorgon idag igen till 09.15... De tackar jag för.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0