Ja eller Nej?

Nu när vi ska flytta till en större lägenhet och så, så funderar jag på att införskaffa en motionscykel, då kan jag ju ta en stund på kvällen och cykla medans jag fortfarande umgås med familjen!!

Någon som har fått bra viktresultat av en sån?

Jag promenerar ju så mycket jag kan också, ca 6 km promenad ca 5 gånger i vekan, sen så rör jag mig så klart en del utöver det också. Det händer också att jag gör "situps" med min magtränare.. Har inte gjort det på en vecka men annars så gör jag minst 100 om dagen.

Om jag gör allt det plus att jag fortsätter med mina shakes ett tag så borde jag ju gå ner mina 8,5 kilo som jag har kvar.. Jag vill bli av med dom NUU!!

Om det är någon som har nåt annat förslag så lyssnar jag mer än gärna!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0