Konstigt

Det verkar inte som att det bara var en tillfällighet att Isabella sov till 09-10.. Hon sov tills nu idag med och har vaknat efter 09 i helgen.. Visst jag klagar inte men jag trodde inte att det var möjligt!! =)
Jag får väl njuta så länge det varar för det lär det ju inte göra så länge till..

Det skumma är att jag är lika trött när jag vaknar ändå!! Idag känner jag mig inge bra alls.. Ont i huvudet  och magen. Snurrig också.. Hoppas att det går över!!!

Man kan ju undra om det skulle bli regn idag som dom sa på vädret eller om det kommer att vara fint väder.. Vet inte om jag ska våga mig ut!! Fast jag kanske inte orkar det, inte som det känns just nu i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0