Längtar..

Nästa Lördag flyttar vi och det ska bli så skönt.. Jag verkligen längtar, vi har många av våra vänner där.. Inte så långt härifrån men ändå..

Det enda jag kommer att sakna härifrån är dom otroligt välutrustade lekparkerna, finns lekparker överallt med allt man kan tänka sig nästan.. PLUS att jag kommer sakna vårat promenadspår. Det är ju så skönt att veta exakt hur långt man går!

Så kul, för när vi flyttade hit för 3½ år sedan så skulle vi inte bo här länge men det är ett tag ju..
Nu äntligen ska vi lämna våran kära 2:a och flytta till en 4:a i stället!
Inreda inreda och inreda!! Prinsessrummet kommer i första hand!!!

Vi vill ha ljusrosa tapeter med vita spetsgardiner. Vita möbler.
Har köpt en tak- och en fönsterlampa. Dom är likadana fast att fönsterlampan är mindre så klart.

Nu måste jag försöka få lillan att sova, hon vill tydligen inte somna själv idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0