Lever på hoppet..

Idag lever jag på hoppet. Jag hoppas att N kommer hem i tid för en gångs skull och jag hoppas att han som har lägenheten före oss hör av sig som han sa att han skulle göra. Jag ringde till honom för ett tag sen och frågade om vi skulle bestämma vart och när vi ska mötas när han ska lämna över ena nyckelparet till oss men framförhållning var tydligen inte hans grej.. ;o) Han tyckte att det var för tidigt att bestämma det och bad att få ringa mig sen i stället.. Ja så nu sitter jag här och väntar och undrar. Tänk om han har tappat bort mitt nummer?! Jag får helt enkelt ringa honom tidigt i kväll om han inte har hört av sig innan dess, jag hatar att vara ovetande!! Planering gillar jag!!! =)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Håller helt med dig om att man måste planera, blir galen annars! :) och tack för lyckönskningarna till körkortet! :D Jag är så nervös att jag inte kan sova. Kan inte slappna av det minsta. Önskar dig med lycka till i alla fall!! Kram

2007-08-30 @ 10:52:27
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0