Lite gjort..

Nu har jag fått lite gjort, men inte allt jag skrev för jag kom på lite andra saker medans jag höll på.

Jag började med att göra rent bakom elementen i vardagsrummet och i köket. GLAD att jag började med det för det var knepigt vill jag lova!! Fasar lite för elementet i sovrummet och i badrummet.. Men men, nu e hälften gjorda i alla fall.

Sen när jag skulle flytta ihop allt  i samma köksskåp så kom jag på att jag kunde packa en massa mer, vi hade onödigt mycket porslin och glas framme t.ex.
Så  det ska jag slå in och packa snart, har inte heller torkat ur skåpen som är tomma men det ska jag ta i samband med packningen.

Sen gjorde jag det jag skulle göra först, jag satte på en maskin med tvätt och vek det rena och packade ner i säckar. Har bara sparat några plagg nu, resten är packat.
Packade även ner N:s kalsonger och strumpor i en resväska, sparade bara så många framme som han kommer att behöva.
Jag vet inte vad jag ska lägga mina underkläder i.. Vi kanske har en till väska som ligger och kuckilurar här nån stans..

Har även samlat ihop massa tvätt som måste tvättas innan vi flyttar, vi vill inte ha mer smutstvätt än nödvändigt med oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0