Mattan

Nu har  Isabella ätit och sover sött i sin säng.. Hon somnade på stört!!
Idag har vi packat klart NÄSTAN allt i köket, bara några få saker kvar som inte har hittat sin plats i lådorna!!
Jag hittade en massa saker som ska slängas idag, dom har busungen släpat runt med i hela lägenheten, så dom får jag leta efter sen när jag ska slänga dom.. =)

Hittade även en matta i min garderob som jag har beslutsångest om. Jag vet inte om jag ska spara eller slänga den.. Det är en matta som är formad som seriefiguren Ior, jätte söt är den..
Den kommer inte att passa i Isabellas nya rum då hon ska ha rosa och vitt.. (Kanske nån mer färg) och vi vill ju självklart inte ha den i vårat.. Men kanske får vi ett till barn nån gång som kan ha den..
Jag brukar inte ha problem att slänga saker men den här mattan känns extra jobbig!! Å ändå är det bara en matta!
Jag spar den så får den väl stå och damma i våran nya klädkammare ett tag tills jag har bestämt mig!!

Tänk att min matta nästan fick ett helt eget inlägg!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0