Morgon..

I natt sov jag faktiskt ovanligt bra, skönt!! Behövde verkligen det!!

När jag vaknade idag så hade redan N gått upp, han satt  och kollade på en film (han och hans filmer).
Jag kände för att vara lite snäll så jag bredde ordning några mackor, bryggde kaffe och hällde upp ett glasmjölk som han fick där han satt.. MYCKET uppskattat..

Nu håller vi på och gör oss i ordning för kalas här hemma, N tar en dusch och ska sedan ta ett snabbad med Bellis, sen ska jag duscha och göra mig klar!!

Jag har sån himla beslutsångest vad Bellis ska ha på sig idag! Hon fick ju så mycket nytt och fint men jag har bara hunnit att tvätta det svarta och det är ju varmt ute idag me, så det kanske får bli någon tunn klänning som hon hade redan innan min lilla shoppingtur!! Det kommer ju flera tillfällen!! ;-)
OCH flera shoppingturer!!

Nu ska jag leverera en liten tjej till badkaret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0