Morgonmys

Idag vaknade Isabella klockan 07.30, mycket bättre än hennes sovmornar till 09.30.. Känns som att allt blir så förskjutet när hon sover så länge..

Jaha, jag hade väldigt ont i halsen när jag vaknade i morse och har det fortfarande så klart.. Jobbigt, känns som att jag har haft lite småkrämpor här och där på sistone.. Jag tror faktiskt att Isabella också känner sig krasslig för hon är lite pipig, hon nyser hela tiden och lägger sig ner på soffkudden som hon har dragit ner på golvet och vilar hela tiden.. Så det är mycket möjligt att hon har ont i halsen hon med!!

Vi har suttit och mysigt nu sen vi vaknade, riktigt mysigt när hon vill mysa.. Man får passa på.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0