Ny dag!!

I natt var jag uppe till 02 och fixade i köket.. Nästan klart nu, så nu var det bara resten av lägenheten kvar. Tänkte på det i natt att vad stor lägenheten blev helt plötsligt när man skulle städa den från golv till tak.. =)
Vi funderade på flyttstäd faktiskt men jag har så svårt för det där att andra ska ta hand om våran skit!!
Så fungerar jag så jag gör det heldre själv!!

Isabella står och ser på tv, Byggare Bob.. Faktiskt ganska intresserad av tv:n för en gångs skull..
Såå söt!!

Jag ska gå och packa det hon ska ha med sig till mormor och morfar, sen ska vi lite smått göra oss i ordning, vi har ingen frukost hemma så det får bli en frukt så länge tills vi kan äta frukost, fast innan vi kommer iväg hinner det nog bli lunchdags..

Nä nu mååste jag packa och sen duscha..

Hörs nog nåt mer idag..

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hehe vilken tur att hon också är morgontrött! :) Okej det är möjligt att det är smidigare att få barnen tätt. Om inte annat så är det ju roligare för dom att leka om dom är någorlunda jämngamla! Jo planen min är att gå ut sista året på gymnasiet nu och sedan jobba i ett år ungefär. Sedan vet man aldrig vad som händer. Var Bella planerad? Dom fick en son förresten :)

2007-08-31 @ 09:32:56
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: Patricia Klinteberg

Sött!
Vart har du tagit vägen?

2007-09-07 @ 18:31:54
URL: http://klinten.blogg.se
Postat av: - Sandra

Hur gammal är din dotter och hur gammal är du? :) Supersöt är hon iallafall :D

2007-10-01 @ 00:39:46
URL: http://www.basiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0