Onödig tid!!

Sitter just nu och laddar in bilder på pixdiscount.. Det var på den sidan som jag råkade radera alla bilder igår.. Har aldrig framkallat mina bilder där förut.. Hoppas att det är en bra sida!! Dom har massa annat kul man kan göra med fotona också.. Den sidan kan jag verkligen tipsa om så mycket som jag vet nu i alla fall..
Får återkomma sen och säga om bilderna blev bra när jag har fått dom.
Just nu hade dom ett erbjudende på 400 bilder för 259:-
Så jag ska framkalla 200 olika så dubletter på alla, mina föräldrar ville också ha bilder nämligen..

Det som är så synd är att det tar sån tid att lägga in alla foton.. Känns som ett helt dagsprojekt..
Aja, innan midnatt när erbjudandet inte gäller längre så borde jag väl vara klar i alla fall..
Man kan ju göra annat medans bilderna laddas över..

Som tex. packa och leka med Isabella.. =)
Hon tycker som tur e att det e ganska roligt att packa med mig, jag packar ner och hon packar upp igen.. Så det tar ju sin tid med hennes hjälp.. Men eftersom att jag får lite gjort och att det samtidigt roar henne så e det ju värt det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0