Orkester i köket..

Just nu sitter Isabella vid kastrullskåpet i köket å spelar!! Så vackert! =) Dom e bara för härliga dom små liven!!

Köttbullarna jag nämnde tidigare ligger i stekpannan och fräser nu!! Ska faktiskt bli gott, det var ett bra tag sen!

Om ca. 1 timme så kommer Isabellas mormor å morfar hit.. N hinner inte komma hem så mormor får vara barnvakt! Tycker synd om N som får träffa Isabella så lite. Han jobbar jobbar och jobbar. Kommer hem runt 18-19 eller ofta ännu senare.. Sällan tidigare. När han kommer hem så är lillan trött och grinig.
Ibland kommer han inte hem alls då han jobbar någon annan stans i landet. Vilket han ganska ofta gör.
Det är nackdelen med det jobb han har, finns så få som kan det han gör så dom behövs överallt.
Dom har fått förfrågningar från England och Norge också, säkert flera länder. Tror inte att dom tar dom jobben men jag ville ändå nämna det.
Jag frågade N om han skulle gå med på att jobba där om det blev så och han var mycket tveksam men till slut sa han att han skulle kanske gå med på att jobba i Norge om han jobbade typ 2 veckor och var ledig 2 osv. OCH så klart med en REJÄL löneförhöjnig!!
Tror ju iofs inte att det skulle bli en längre period då, för dom måste ju ta Sveriges jobb i första hand..
Tror bara att jag nämnde nackdelen, fördelen är väl att han trivs med det han gör och lönen är väl inte heller såå dålig.. Mer kan jag inte säga..

Hmm, från orkester till köttbullar för att sedan börja prata om jobb i Norge!!.. Här svänger det fort vill jag lova.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0