Perfekt!!

Sådär, nu kunde jag inte hålla mig längre.. Ringde han som har lägenheten innan oss..
Det roliga var att när jag ringde så sa han; Vad bra att du ringde för jag hade tappat bort ditt nummer, gick precis och letade efter det! Och jag svarade ju såklart att det var det jag misstänkte.. =) Han har ju också flyttat och man har INTE så bra ordning på sina saker då!
Vi bestämde i alla fall att vi skulle mötas i morgon vid lunchtid!! Tidigare än vad vi hade hoppats på faktiskt..
Då kan vi ju fixa lite där i morgon också.. 
Kanske hänga upp några lampor och köra dit våra kläder så vi kan hänga upp dom i klädkammaren!!
Sånt är ju alltid bra att ha ordning på..

Ahh vad sjukt!!  I morgon börjar vi flytta!
Det är faktiskt lite svårt att förstå!!

Då var det bara en natt kvar att sova här för Isabella, i morgon vid 14-15 tiden så ska vi lämna henne hos mina föräldrar.. Det känns lite konstigt att lämna bort henne i Två dygn, det har vi aldrig gjort förut. Men det går nog bra, vi har ju att göra..

Snart kommer förhoppningsvis N hem, han var tydligen jätte trött idag. Då kanske jag inte vågar fråga om vi kan åka och titta efter ett par vita korgar till Bellis rum som hon kan ha sina leksaker i!?
Får se om jag törs fråga!! =)

Lite senare idag ska jag lägga in några bilder på guldklimpen..
Men nu ska jag fortsätta att leka med lego, det var precis vad vi höll på med innan jag hamnade här..

Hej så länge..

Kommentarer
Postat av: m

svar; va menar du? vi är 3i bloggen ?:P

2007-08-30 @ 15:47:51
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: m

joo vi är 3 ;)

2007-08-30 @ 17:13:42
URL: http://fashi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0