Romsås och middag..

Idag blir det fläskfilé med ris och bearnaisesås. Usch, jag gillar inte bearnaise men som sagt, vi ska äta av det vi har!! Kan ju iofs göra tsatziki också, min FAVVO till allt kött!!

Vi har inte ätit några särskillt nyttiga middagar på ett tag, är så sugen på laxfilé med potatis och romsås!! Mmm vad gott!! Pastasallad skulle också vara gott.. =) Tyvärr så har jag en sambo som typ tror att det är giftigt med grönsaker så det är omständigt när jag ska äta nåt lätt och han ska ha nåt annat.. Då blir det inte så lätt längre..

För er som är intresserade av romsåsen:

1 liten burk lätt creme fraish
1 burk röd caviar rom
3/4 paket med fryst dill
1 liten eller ½ stor rödlök

Det var allt. Lätt och hur gott som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0