Sådär..

Nu har jag packat en kartong och en pappkasse med grejor från köket..
Ska ju självklart packa mer men jag tar en liten paus medans lillsessan sover..

Har precis betalat en räkning till "first prize".. Där köper man premieobligationer men en del av summan man sätter in går till spel.. Nu ni, nu ska jag bli miljonär.. Haha

Kom på att jag måste gå till posten och hämta ut ett paket sen också.. Jag har beställt en massa kläder från laredoute.. Notan slutade på 1500:-
Igår tänkte jag beställa kläder till N och I också men jag kom på att jag har 1000:- i presentkort.. 300 på Åhlens och 700 i hela farsta centrum.. Så jag ska dit på Fredag och shoppa lite.. I alla fall till I som är i ett stort behov av nya kläder till hösten.. Hon har mest klänningar, kjolar, linnen och toppar..
Men hon kan fortfarande ha storlek 80 och en del plagg i storlek 74.. Så pengarna kanske räcker till så N kan få nåt också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0