Sent ikväll och mycket prylar..

N ringde precis och sa att han skulle bli sen i kväll.. =(  Han skulle nog inte komma hem innan Isabella skulle sova ens en gång!! Stackars, då får han inte träffa henne idag!!

Jag har packat en flyttlåda med köksgrejjor.. Det går väldigt trögt för mig här hemma.. Haha
Vi har små högar me grejjor överallt, vet inte vart jag ska packa ner det någon stans.. Kanske ska ta och gå egenom vad vi har och försöka få ner det i lådor, kanske till och med kan peta ner vissa saker i dom kartongerna som e "klara". Nånting mer går säkert ner.. =)

Jag kunde alldig ana att man hhade så sjuuukt mycket prylar hemma.. Ändå så har vi slängt massor!! =)
Jag är en sån som inte tänker 2 eller 3 gånger innan jag slänger nåt utan jag bara slänger det.. Så ibland smyger ångesten hit och hälsar på.. hehe
Men man kommer över det också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0