Sover..

Nu sover Isabella igen, fattar inte hur hon kan vara så trött hela tiden.. Stackars!

Undrar om jag kanske ska försöka få NÅGONTING gjort nu då!! Frågan är då bara VAD?
Det får bli vad det blir.. =)

Middag idag blir förresten Spagetti med köttfärssås. Jag gör mycket så att det räcker i morgon också. Då kan jag ju packa ner alla kryddor och köksredskap sen. Vi köpte nämligen plastbestick, plastmuggar och papptalrikar sist vi handlade..

På Fredag blir det pizza eller nåt liknande, vi ska inte äta hemma i alla fall.. Säkerligen inte på Lördag heller.. USCH vad slarvigt! Men det är skönt att slippa laga mat mitt i röran!! Guld värt att det finns så många där ute som vill göra det åt en!! =)

Jag är så himla sugen på kinamat, tyvärr så är inte N så jätte förtjust i det, men snart ska han nog få offra sig, dom har annan mat där också.. =)

Nä, nu ska jag försöka få nåt gjort..

Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0