Tråkiga dagar!

Usch vad tråkigt jag har haft dom senaste dagarna! Anledningen till att jag faktiskt ÄR hemma är ju för att jag ska göra nån nytta.. Men nej, varje dag säger jag att jag ska packa å så men ändå så slutar det alltid med att jag står och kliar mig i huvudet och undrar vart jag ska börja. Eller rättare sagt, vart ska jag fortsätta!? Ska jag börja packa kläder och skor, eller är det för tidigt? Å hela tiden tänker jag så!!  Men om jag nu tänker efter då!! Vi har ju packat ganska mycket, nästan allt i vardagsrummet, det mesta i köket är inslaget i tidningspapper och nerpackat,badrumsskåpen är så gott som tomma. Däremot sovrummet! Hmm, vet inte hur jag ska göra där!! Kanske ska vänta några dagar till!? Usch, jag kunde aldrig ana att det var så här att flytta! När vi flyttade hit så hade vi ju inte så mycket. (båda flyttade hemifrån)
Försöker också att inte bara slänga ner vad som helst i vilken kartong som helst, då blir det ju aldrig klart när vi ska packa upp allt igen!!

Tur att jag hittade blogg.se! Då har jag lite skoj att göra nu när jag är hemma! =)

Svårt det där!! =)

Kommentarer
Postat av: J

Svar: Ja det är det verkligen, men vet du något om Html? I så fall skulle det underlätta om jag försöker förklara igen. Ja det kanske du kan, eller så finns det någon där ute som vet hur man gör och som är bra på att förklara :)
Så gott som allting ja .. men samtidigt så sysslar min brosa med sådant där också

2007-08-22 @ 15:59:12
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: J

Svar: okej, men det är klart att det går att ändra :) , däremot så tycker jag att det är lite klurigt på den stilmall du använder nu, jag brukar ha "Fashion" eller "Orange City" som grundmall och sedan ändrar jag utifrån den.
Ja bloggen får ju likssom mer personlighet då :)
det är klart det går, det gäller bara att veta hur ^^

2007-08-22 @ 16:04:36
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: J

Svar: Jag tycker nog att det lönsamt :) Visst får man inte mycket pengar, och inte har jag fått några ännu, först måste man passera 300strecket, och sedan får man det. Men nog är det värt det tycker jag ..

2007-08-22 @ 16:06:18
URL: http://fashi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0