Tråkigt!!

N somnade på soffan för snart 2 timmar sedan, därav mina inlägg!! Annars hade jag nog inte haft tid att sitta med dom, tog så himla mycket tid!! Tråkigt att han somnade så tidigt men han var väl antagligen trött och behövde sova.
Jag uppskattar i alla fall inte att bli väckt när jag sover!! =)

I morgon blir det full rulle..
Det blir nog ingen tripp till Nynäs men vi måste handla lite på Willys, packa, torka ur alla skåp som är tomma, knäskura hallgolvet och så vidare.. Sen kl 18 ska vi hem till Jenny och Daniel på middag, det var ett tag sen så det ska bli jätte trevligt.. Jenny avslöjade för mig att vi skulle äta tacos.. Muuuuuums!!
Efter maten så ska jag, Jenny och Isabella gå ut på en långpromenad. Kan behövas då jag inte gick så fort idag eftersom att jag bara hade ett par flipfloptofflor på mig!! Jag kan verkigen inte gå så fort i dom!!

Jag tog i alla fall en promenad idag till tåget och sen gick jag av tåget i Farsta strand och promenerade till Farsta centrum, inte så långt men jag valde i alla fall att gå i stället för att byta till tunnelbana..
Det hade jag aldrig gjort om det var innan Bella kom, då HATADE jag att promenera! Nu ÄLSKAR jag det!! Jag gör det så ofta jag bara kan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0