Trötta..

Idag har vi varit så tötta allihopa, allra mest jag och N som har rykit ihop om lite smågrejjer, men det har ordnat upp sig nu.. Det e så ledsamt att man inte ska klara av gemensam stress.. Tillslut rinner bägaren över hos någon och idag var det hos mig.. FÖRLÅT!!

Dagen har varit ganska händelserik ändå.. Borde väl kanske bara varit hemma och fixat men så blev det inte.. Vi hann dock med ganska mycket ändå!!

Annars har jag och lillskruttan varit ute och lekt lite medans N satt och kollade på en film..
Kl. 18 så var vi ju som sagt på middag hos Jenny och Daniel!! Tack för i kväll!! Vi hade såå trevligt!!
Jag, Jenny och Isabella tog en halvrask, halvlång promme efter maten och avslutade den med att gå och köpa en massa godis!! Usch och fy på oss..
Det har blivit en hel del fusk dom senaste dagarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0