Vill ha körkort!

Kom just och tänka på att jag inte har bestämt med pappa vilka dagar vi ska ut och övningsköra den här veckan!
Måste ju hålla igång nu, jag vill kunna beställa tid för halkkörningen om 1-2 månader. Om 1 kanske för jag misstänker att det är väldigt lång väntetid.
När jag beställde teoriprov så var det ungefär 6-7 veckors väntetid. USCH! Det är snart bara en månad kvar tills jag ska skriva, jag MÅSTE sätta fart och plugga!!
Jag gick teorikursen i slutet på maj och början på juni och pluggade en hel del då så man får väl hoppas att lite sitter kvar!!

Det tar den tid det tar, jag har som mål att ha ett körkort innan vi får nästa barn och eftersom jag inte är gravid nu så känner jag mig ganska lugn!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0