Dagens utflyckt!

Jag, Isabella, min mamma och min pappa hade det riktigt trevligt idag! =)

Först åkte vi till Haninge Centrum, åt på Mc Donalds först, sen gick vi till BR Leksaker, mamma och pappa köpte två julklappar till Bellis (känns som mamma köper julklappar till henne flera dagar i veckan =/)...

Efter det så gick vi till KappAhl där jag köpte lite mer kläder till Isabella i julklapp. En kofta, en pyjamas och en t-shirt. Jag lägger in bilder sen, är såå nöjd! =)

Ja, sen skulle vi fika men det fanns inte mycket till fikabröd så vi åkte till maxi i stället och handlade det vi skulle ha så köpte jag en mandeltårta i stället som vi kunde fika på hemma! =) Den var vääääldigt god kan jag säga! Finns massor kvar också så jag vet vad jag ska göra i kväll!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0