Dagis idag!

Idag kom vi lite tidigare till dagis igen... Jag är en sån som gärna är ute i god tid, vet inte om det uppskattas där men det är sån jag är, jag hatar att stressa i onödan då jag oftast är stressad inombords.. Alla barnen och fröknarna var ute när vi kom men en fröken och två barn gick in när vi kom, hon tog med två barn för att det kanske skulle bli roligare för Isabella och Nathalie (som också är på inskolning). Vet inte riktigt om det blev bättre, idag kunde inte Isabella slita sig från mig alls förän det var 10 minuter kvar tills vi skulle gå! Det kan ju också ha att göra med att hon sov väldigt dåligt och var trött men det var nog mest att hon var blyg och försiktig! Hon såg nästan gråtfärdig ut ibland, stackarn och ibland vände det och hon vågade springa ifrån mig, ibland även dansa o ha sig! =) När vi skulle gå blev hon ledsen för det i stället, då hade ju hon börjat leka och tyckte att jag var världens största skurk för att jag tog leksaken ifrån henne...


Hoppas att hon släpper loss lite tidigare i morgon så att hon får leka och ha kul en stund...

Kommentarer
Postat av: Ida

Så bra att det gick bra då! Trivdes hon?

Nja, är väl sådär. Igår hade jag jätteont i ryggen precis hela kvällen. Hade ju hoppats att det skulle gå över helt efter jag varit hos naprapaten, men icke.. Men är iaf något bättre idag än igår, men så har jag feber idag istället..

2007-12-06 @ 12:23:29
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Annica

Nu har jag äntligen fått ordning på alla sakerna...så nu e man så trött...ett bad skulle inte sitta fel=)
Måste bara få påpeka...det kommer inte vara populärt om ni kommer till dagis hela tiden...tro mig..jag vet, jobbat på dagis, försök komma tiden som ni har eller strax efter, uppskattas mest...bara ett litet tips=)
kram

2007-12-06 @ 14:53:23
URL: http://annica123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0