Dagis idag!

Idag gick det bättre än någonsin på dagis... Kan kanske ha varit för att vi var ute på prommenad, med en annan fröken (hon var go rakt igenom och brann för sitt yrke.)

Jag skulle precis ta ur Isabella ur vagnen, då kom vikarien på avdelningen och sa att vi skulle på prommenad idag! "Jaha, vad trevligt" sa jag då! =) Tillslut kom vi iväg och vi promenerade till en lekpark. Isabella fick sitta i vagnen på vägen dit. Väl där så tog Sara (fröken) henne i handen och provade att gå iväg med henne en bit ifrån mig! Det klickade på en gång mellan dom, hon tittade inte ens efter mig till min stora förvåning och GLÄDJE! =)

Hon gick till dom andra barnen som var i rutchkanan och lät Isabella vara med, hjälpte henne att åka några gånger och Isabella hade kul! =)

Efter en stund så var det dags att samla barnen för en liten fruktstund på bänkarna. Isabella tog med glädje emot sin banan som Sara gav henne. Frukt bangar hon inte på!

Efter frukten så var det dags att gå tillbaka mot dagiset för att i skulle hemåt och dom andra barnen skulle sova. På hemvägen fick även Isabella promenera en bit vilket gick mycket långsamt eftersom att hon skulle ta var och varannan kotte som hon sprang på. Sprang även tillbaka åt motsatt håll och var så himla nöjd och glad.

Tillslut så satte jag henne i vagnen, eftersom att hon inte följde strömmen.


Jag är i alla fall jätte nöjd med den här inskolningsdagen och hoppas att hon får vara mer med den fröken som vi var med idag! Mycket mera engagerad!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Vad härligt att det går så bra med inskolningen! :-)

Och vad fin du har gjort bloggen! :-)

2007-12-12 @ 17:02:44
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se
Postat av: Mimmi

Vad kul att det gick så bra idag! :D Kram

2007-12-12 @ 17:34:43
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0