Godmorgon!

Isabella somnade så snällt igår i sin egen säng när jag la mig i våran säng bredvid, hon blev lugn då! Jag ville bara ta upp henne och krama henne men det hade gett motsatt effekt, då hade hon velat leka! Så jag fick krama och pussa på henne i morse i stället, hon vaknade vid 06 då tog jag upp henne och la bredvid mig i sängen, kramade henne så somnade vi om. När min klocka ringde vid 07 så hade jag lust att stänga av den och bara skita i allt! Men jag snousa ända tills 07.25 då Isabella också vaknade och var jätte mysig, då passade jag på att ligga och pussa på henne en stund också. =) Nu är hon iordninggjord så nu är det bara jag kvar!

Måste skynda mig lite...

Kommentarer
Postat av: Sabine

Vad mysigt det låter :)

2007-12-04 @ 08:26:38
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0