Inga julgardiner här inte!

Åååååh!! Nu blir jag sur IGEN! Jag har gått och väntat i över en månad på mina julgardiner från ellos att dom ska komma, dom har inte ringt eller nånting och nu fick jag tillsammans med resten av min beställning veta enligt följesedeln att dom var slutsålda! Alltså, först slut och jag skulle få dom i slutet av November, sen när en vecka har gått i December så är dom slut?? Ja, tacka fan för det om man inte levererar till dom som står i kö för att få först!!! Varför alltid såna problem när man beställer från Ellos!? =/

Nu är jag SUR!! Det blir inga julgardiner för oss i år!

Kommentarer
Postat av: Malin

men fy va dåligt!

2007-12-07 @ 19:34:40
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0