Inte mycket bloggtid!

Hej!

Hoppas att det är bra med alla!? Jag har inte haft så mycket tid att blogga dom sista dagarna, det är mycket så här i juletider! Igår slog vi in dom sista  klapparna, storstädade hela lägenheten, förberede den mat som går att förbereda, handlade det sista som skulle handlas och förberede allt så mycket som möjligt!

Därför har jag varken uppdaterat eller svarat på era kommentarer men jag ska svara på dom så fort juletiderna är över!  Kanske till och med får ett litet tillfälle att göra det i kväll men det tror jag inte! Jag kommer att försöka uppdatera med bilder i kväll i alla fall! =)

Kommentarer
Postat av: Simple Girls

det finns inte mycket tid till att blogga såhär års. :) familj, vänner och andra nära och kära går före, of course. :) en blogg är bara en blogg, liksom. ;)

god jul! ^^

2007-12-24 @ 10:06:31
URL: http://SimpleGirls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0