Julgranen

image683

  

Våran lilla julgran ser ut så här! =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi, vi har en likadan stjärna i vår topp som ni! Vår är silvrig, det ser ut som er också är det...;)

Du och familjen verkar ha haft en kanonjul, det har vi med haft - lugnt, skönt, ganska kravlöst och mysigt!! =)

God fortsättning!!

2007-12-28 @ 10:57:45
URL: http://ikkas.blogg.se
Postat av: Jessica

...eller nej, den ser ut att vara guldig när jag tittar igen...=P

2007-12-28 @ 11:14:18
Postat av: isabella

Nu märkte jag att det var min sambos bloggadress sist jag skrev om unibet och att vår tv har gått sönder....

iaf.. fin gran.. om vår gran också kunde vara så snygg... vår katt är nämligen i granen och klättrar och river ner kulorna..
så ja den ser inte lika snygg ut..

2008-01-03 @ 11:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0