Julstäda!

Ahh, jag ångrar så mycket att jag inte städade mer än vad jag gjorde igår, inget julpynt är framme.. Så nu har jag ALLT kvar! =/ Nicklas är och hjälper sin farfar att flytta igen men han kommer väl hem om ett par- tre timmar skulle jag tro! Då får jag ju hjälp, han kan ju leka med Bella om inte annat! =)

Jag är så duktig på att samla småhögar lite här och där med viktiga papper, så nu måste jag fört och främst gå igenom vad det är för nått och lägga allt i samma hög om jag inte kommer på nått bättre att göra med dom! =) Det är inga räkningar i alla fall, dom behandlar vi väl, även fast dom inte förtjänar det! =)

Isabella sover just nu så jag ska väll börja snart så jag får lite lugn och ro en stund i alla fall!

Ska bara lägga upp några foton innan! =P

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en trevlig första advent :)

2007-12-02 @ 13:36:33
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0