Körlektionen gick jätte bra idag!

Körlektionen idag gick också super! =)  Han tycker att jag ligger lite före i planeringen för att ha kört så några lektioner... Ja, det är klart jag blev glad av att höra det! Några centimeter växte jag i alla fall!

Lite panik och blackout fick jag vid en trafiksignal vid en fyrvägkorsning, jag fick för mig bara helt plötsligt att det skulle komma bilar från alla håll och kanter bara för att just jag körde där.. Så jag skrek "Det kommer väll inga bilar från nått annat håll nu" Han skrattade och sa " Men det är det ju klart att det inte gör" =)

Jag behövde bara få det bekräftat en gång! Haha




Stackars min mamma, hon lånade ut sitt busskort till mig när jag skulle åka till körskolan och nu när hon hade kommit till tåget så kom hon på att hon inte fick tillbaka det... Så hon kom tillbaka hit för en stund sen och hämtade det! Förlåt mamma! =/

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahhhaha! Det blir sådär med blackouter ibland :) Tur att allt gick sååå bra!!

2007-12-19 @ 17:32:34
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0