LYCKAD kväll igår!

Hej hopp! =)

Nu har vi varit hemma i ca 3 timmar, Vi är så himla trötta idag! =)

Kvällen igår var jätte lyckad. Trevligt sällskap och det är ju a och o när man ska ut! Ellerhur?!

Kvällen började med att vi blev hämtade av Nicklas arbetskompis och hans flickvän (hon är gravid så hon körde till hotellet) vi åkte till Hotell J som ligger i nacka strand och checkade in, lämnade våra grejer på rummet, kollade hur det såg ut, provlåg sängen och alls sånt där som man bara måste göra när man bor på hotell. Sen gick vi ner till resten av vårat sällskap som satt nere i baren på hotellet, jätte mysigt med öppen spis och allt möjligt mys.

Kl. 19 så skulle vi vara på Julgalan (factory), vi lämnade jackorna i garderoben och blev visade till vårat bord. Sen kom en utav våra servitörer och skulle informera oss lite, han sa att öl, cider, vin och alkoholfritt ingick för oss (Vi hade VIP biljetter, höhö). Ja då var det ju bara att börja beställa, en annan kände ju då att "ja men då måste vi utnytja det" =) Haha, han gav mig beröm för att jag pratade så högt och tydligt och för att jag kunde locka till mig uppmärksamheten! "Så ska det låta" sa han glatt!

Vi åt massor med god mat, ellr ja, massor och massor! Jag tog som vanligt bara en talrik med mat, palla att äta tills man spyr, sen måste man ju spara plats till desserten också så klart!

När jag äntligen hade sparat lite plats för desserten och hade hämtat den, hann jag äta upp hälften och la ifrån mig skeden en stund så kom en tjej som jobbade där och tog mitt fat, då var jag snabb "öh jag var inte klar!" Men hon lade dövörat till och ignorerade mig helt! Vi satt nämligen vid ett bord där artisterna skulle springa på och då röjde dom allt som var på bordet! Gissa om jag höll i mina två cider och mitt glas med vin krampaktigt när dom skulle dra av duken!?

Showen var i alla fall bra! Kommer inte ihåg namnen på alla som var där efterssom att jag är sämst på artistnamn men bl.a Bounce, Linda Bengtsing, E- Type, Sonja Aldén, Marcolio var där i alla fall (jag tog bilder på dom som blev lite halvsuddiga men jag sk lägga upp några sen i alla fall)

Ja efter showen så blev det lite spelande av roulett, dans på dansgolvet och lite mera festande sen gick vi tillbaka till hotellbaren där alla samlades igen för att efterfesta. Vi satt uppe till 03 sen gick vi till vårat rum och lade oss för att vakna till en suverän hotellfrukost med allt ni kan tänka er. Bröd av olika slag, massa olika yoghurt, fil, juicer, kaffe av olika slag, the, oboy, mjölk, isvatten, masor med pålägg, typ alla sorter fanns och massor med grönsaker, olika kokta och stekta ägg, bacon, keso, ja jag skulle kunna sitta länge och rabbla vad som fanns. Jag tröck i mig FYRA limpskivor med skinka, ost, keso, tomat,paprika och gurka på. Första gången jag provade med keso på och det är nu min nya favorit! Såååååå gott!

Ja sen vilade vi en stund, packade och åkte hem! Nu är det ett år kvar tills vi går ut samma gäng igen! Längtar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0