Mitt försök blev totalt misslyckat! =)

Isabella ville INTE sova! Hon gallskrek när jag lade ner henne i nästa säng! =/ Nä, hon får vara vaken en stund till sen ska jag ge henne en frukt och se om hon somnar då i stället. Hon sov ju ändå ganska länge idag!

Men jag gör inte det misstaget att hon inte sover någon middag för då blir hon så övertrött i kväll att hon inte kan sova då i stället. Då blir det en ond cirkel och det funkar ju inte nu när hon inte får sova till 09 på mornarna längre.. =)

För övrigt så måste jag nog säga att hon har sovit bra i två dagar nu! =)

Kommentarer
Postat av: sandra

svar: ja exakt :D:P

2007-12-03 @ 13:21:10
URL: http://sandr4.blogg.se
Postat av: Sandra

Åhh va jobbigt, man vill ju inte ha övertrötta barn samtidigt som man inte kan tvinga dem att somna. Svårt att få till det.
Hoppas gårdagen va mysig. Ha en bra måndag!KRAM

2007-12-03 @ 13:22:37
URL: http://gudis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0