Okej, nu är det bloggen och jag igen!

Här kommer ett inlägg, jag kan inte hålla mig! Skadar ju inte att skriva lite! =)

Igår kom Nicklas hem vid lunch, han köpte med sig mat så vi åt ihop, det var mysigt! Efter det så åkte vi hem till hans föräldrar, hans lillesyster fyllde 20 år för ett par veckor sen så vi lämnade present och tog en fika! När vi kom hem så åt vi middag och sen var det meningen att vi skulle se på Idol, men det var någon som inte ville somna så jag såg bara finalen. Gött att vi får en tjejfinal i år! =)

Idag var jag med pappa i Haninge Centrum och gick på bolaget och kikade i en affär med jätte fina barnkläder, jag slog mig själv på fingrarna idag så från att stå med massa kläder i handen så blev det inget! När vi hade varit där så åkte vi ut och övningskörde med, det gick bra (fick bara ett nervöst sammanbrott)!

Nicklas och Bella kom och mötte oss så åkte vi och käkade lite när jag hade kört klart!

Nu står Nicklas och gör middag till Bella, vi orkar inte äta för det blev så sen lunch!

Vi köpte en harryboy idag också med hopp om att vinna en MASSA pengar! Haha.. Men det verkar som att det går åt skogen! Synd, synd!

Hmm, ja det var väl lite av det som har hänt i helgen.. jag kan göra ett inlägg med lite bilder på Isabella sen också eftersom att jag har fått önskemål om det!! Det glädjer ju så klart!!

Nu ska jag mata Isabella...

Ha en fin kväll så länge!
Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica igen

Gå in på TV4 och titta på Amanda när hon sjunger "Hallelujah" - låten som juryn trodde hon skulle briljera i. Gör hon en sådan show nästa vecka är det hon som vinner. Men tror det blir tight mellan vem som tar guldet faktiskt...
(Glömde svara på vem jag trodde skulle vinna, det va ju en av dina frågor i ditt förra inlägg..)

2007-12-01 @ 18:28:12
URL: http://ikkas.blogg.se
Postat av: elin

åh övningskörning, kan det vara så att en uppkörning nalkas? Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu fram tills 20.30. Blri nog en taktik vila inför kvällen/nattens jobb. Söndag, vila hela dagen och se hockey... så e jag utvilad till måndagen då jag ska göra hela tidningen själv för första gången med det nya systemet

2007-12-01 @ 18:32:10
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: elin

tack, visst e martin duktig också? är så roligt att inspirera människor.

2007-12-01 @ 18:33:36
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Patricia

Du går in på "skapa" och sedan "bild", och sedan väljer du px på bilden där.. ;]

2007-12-01 @ 20:59:51
URL: http://PATRICIAAS.blogg.se
Postat av: Ingrid

ha en bra dag!

2007-12-01 @ 21:34:43
URL: http://svartvitnagellack.blogg.se
Postat av: Mizca

Trevligt att det inte tog så lång tid innan du återkom till bloggen. Hann sakna dig ändå.

2007-12-01 @ 21:55:39
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: bloggupproret [email protected]

Hej!

Jag vill inleda med att säga att detta snart kommande påhopp ej har något med dej som person att göra. Du råkade faktiskt bara komma upp med din ensamma blogg vi en googlesökning efter något helt annat. Men nu kan jag ej hålla inne mitt hat mot bloggar längre. Alltså helt seriöst, vad fan håller du på med? Det finns ju inte en vettig själ som bryr sig om vad fan du hade för dig förra tordagen, förurtom dina trötta vänner som du förmodligen tvingar läsa denna blogg. Vore det inte enklare att bara skicka ett mejl till dem en gång i veckan där du förklarar vad du gjort den gångna tiden så att alla kan få sitt behov av "ditt liv" tillfredsställt. För du tror väl inte på fullaste allvar att någon läser detta. Varken denna kommentar, eller din blogg. Så vad har vi uppnått med detta? Absolut ingenting. Följaktligen anser jag att både du och jag skall sluta upp med dumheterna och hänge oss åt något med lite relevans och allmännytta istället. Eller vafan, skaffa en dagbok om du vill ha nån stans att vädra åsikter. Jag ville nämligen hitta en söt tjej som jag såg på tunnelbanan häromdagen och gjorde därför en sökning efter henne på google. Och vad får jag upp, jo, 1276230 dumma jävla bloggar, och inget om henne. Så hur vore det om vi rensade internet från dessa stolletyg och levle lite på riktigt i stället? Vad säger du? Jag är öppen för debatt om du känner att detta är något du stör dig på. Vänligen skicka ett mejl ([email protected]) där du med några rader kan motivera varför du tyckte att jag skulle behöva läsa denna sörja. Och återigen, kom ihåg att detta vansinnesdåd á la Michael Douglas i "Falling down" ej är personligt riktat mot din blogg. Jag skulle dock bara verkligen vilja veta varför denna cancersvulst ej vill dö, och varför du tycker att jag ska drabbas?

Hoppas att du ej tar illa upp!

Hälsningar/

Bloggupproret 2007!!! Nu räcker det.

2007-12-01 @ 22:15:31
Postat av: Anna

bloggupproret [email protected] : Du skiter i vad jag gkorde förra Torsdagen och jag skiter i att du skiter i vad jag gjorde förra Torsdagen! Men herregd! Är du dum eller? Hur hade du tänk att du skulle hitta en tjej som du såg på tåget, vad sökte du på då om jag får fråga? En sak till! Jag har inte tvingat någon att läsa här, så vad fan läste du för då? Sök hjälp!!! Och nej! Jag tänker inte maila dig!! Puss hej!!

2007-12-01 @ 22:22:23
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Ida

Haha, försökte skriva en kommentar här tidigare, men det gick inte,, Tänkte då skriva nåt om "bloggupproret" men ser inte ut som att jag behöver göra det ;)
Jävla tokskalle, vem bryr sig om att det finns mkt bloggar? Folk får väl sysselsätta sig med vad de vill!

2007-12-01 @ 23:27:58
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

och nej, det är väl inte 1000 UNIKA besökare varje dag. Men folk skriver ju mkt kommentarer emellanåt, och håller man inte efter är det rätt jobbigt att sitta och svara på femtielva kommentarer på en gång.

2007-12-01 @ 23:30:46
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Patricia

Blogguppropet, eller vad du nu kallar dig: Du är ju knäpp. Förlåt, men vad håller DU på med? Du bloggar själv, och sen går du på oss andra som bloggar? Det är ju fan sjukt, hörru. Tänk lite. Både jag, Anna och många andra här vet att du har en blogg.. Så varför hålla på? Jag orkar inte ens svara på detta, fattar inte varför jag gör det.. Bara helt sinnessjukt. Förlåt, men så är det.

MorAnnas blogg ÄR bra, den ÄR rolig att läsa, och den är intressant. Du behöver inte tycka det, men det finns faktiskt folk som tycker det. Och ja, vi är bloggvänner. Men hon tvingar mig inte att läsa hennes blogg. Jag tvingar inte henne att läsa min blogg. Det är bara så, att när man kommenterar en annans blogg, är det ganska självklart att man går in på dens, och kommenterar tillbaka. Det handlar om att vara snäll, bevisa att man bryr sig..

Så fan, lägg ner ditt "bloggare är dumma i huvudet", som du verkar tycka. Du är lika dum i huvudet själv då. Du bloggar, du snackar skit om andra bloggare i din blogg. Allt du är, det är att du är avundsjuk. Och du ska vara 35 år? Man kan tro du är 11.

2007-12-02 @ 09:46:10
URL: http://PATRICIAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0