Snygg räddning!

Igår så skulle jag på toaletten då vi var på Julgalan och det skulle Nicklas chef också så vi tog sällis. På vägen till toaletterna slängde sig en 60+ gubbe på mig och sa "Är det Sara" och typ började på och skulle kramas och grejja. Jag fattade ingenting och såg väll ut som ett stort frågetecken, tillslut fick jag fram att "VA?" "Ja är det inte Sara?" frågade han då. Då var Nicklas chef snabb! "Nä, hon är min fru" och gav honom en ond blick! Hahahaha, han bad så jätte mycket om ursäkt och backade därifrån.

Haha, Nicklas chef är också en 60 plusare så det var därför hela grejjen var så förbaskat rolig! Jag tackade för hjälpen och sen hade vi nått att skratta åt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0