Tar igen det jag missat!

Precis när jag skulle skriva mitt godnattinlägg igår så fick vi ett strömavbrott i nån sekund, efter det så har vi inte haft nått internet förän nu, det går fortfarande segt! Jag har ringt för rådgivning hos Bredbandsbolaget, han sa att det stod att vi hade full styrka så han kunde inte göra nått!! Hmm, om det inte blir bättre snart så får dom lov att göra nått! Jag blir så sur!!!!!

Ja efter som att jag varken har skrivit godnatt eller godmorgon så gör jag det nu! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt din bloggr har blivit med bilder på din söta dotter...Hopaps att du får en bra torsdag..kram kram

2007-12-06 @ 11:52:23
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0