Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Ida! 

-skriva 8 fakta/vanor om mig själv i ett blogginlägg
- i slutet av inlägget ska jag skriva namnen på och länkar till de 8 personer som jag, i min tur, utmanar!

************************************************************************************

*
Jag har en väldigt ful vana som jag måste ändra på, jag svär omedvetet hela tiden!

*
Jag skojjar mycket och skrattar nästan åt allt!

* Jag är bra på att bita ihop när jag blir arg, men när bägaren väl rinner över så blir jag RIKTIGT arg!

* Jag föredrar heldre mysiga hemmakvällar än att vara ute och festa (på senare dagar)

* Jag shoppar mycket heldre nya kläder till Isabella och Nicklas än till mig själv.

* Jag och Nicklas är inte bara ett par, vi är även bästa vänner.

* Jag längtar jätte mycket tills den dagen då Isabella får bli storasyster!

*
Jag har en tatuering på mitt vänstra skulderblad, en tiger eftersom att jag är född i tigerns år!

Vilka jag utmanar kommer upp lite senare!

Kommentarer
Postat av: alexandra

min pojkvän är min bästa vän också =)

2007-12-13 @ 20:00:27
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: Ingrid

puhh, jag var nära att utmana dig med samma utmaning, tur att jag inte gjorde det!

2007-12-13 @ 20:57:53
URL: http://svartvitnagellack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0