Våran natt var jobbigare än någonsin!

Igår gick vi och la oss vid 22 tiden ungefär! Skönt tänkte jag, då får jag sova många timmar... Jag låg och snurrade tills klockan var lite över 23 för att sedan sova jätte gott tills klockan slår 02.06... Då hade vi tydligen sovit klart! Isabella vägrade att somna om, hon bara skrek när vi försökte, eller när vi la henne i våran säng så satte/ställde hon sig upp i sängen och hoppade och shoade.. Nicklas kunde somna om småstunder men han sov inte mycket från det att hon vaknade tills han skulle gå upp vid 05... Jag sov ingenting förän hon vid 06.15 somnade om, sen ringde min klocka 1 timme därefter... Isabella fick sova till 08.30, jag passade på att göra mig i ordning innan jag väckte henne... Men fy alltså, vissa nätter vill man bara dra täcket över huvudet och hålla för öronen... I natt var det en sån natt! =)

Men men... Inte mycket att göra, den andra tandsingen har inte spruckit igenom än så det är väll den som spökar igen skulle jag tro!? =/

Kommentarer
Postat av: Heidi

Usch, låter inget vidare att inte sovit så mycket. Hoppas du känner dig någorlunda pigg ändå. : )

2007-12-06 @ 12:07:00
URL: http://lillhedda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0