Vill inte sova!

För ca en haltimme sen åt jag och Isabella lunch... Jag gjorde korvstroganoff med pasta, just för att hon älskar det! Efter lunchen så la jag ner henne i sängen men hon tycks inte vilja somna, hon har legat och pratat i ungefär 20 minuter nu... Dom första 10 minutrarna var hon tyst så jag trodde att hon hade somnat. ICKE! =)

Jag funderar på om jag ska lägga mig med henne i våran säng och krama om henne tills hon somnar! Frågan är om hon vill det!? Aja, jag får testa, om inte annat så får hon väll vara vaken en stund till innan hon sover då! =)

Jag ska skriva en rolig historia när jag kommer tillbaka, som handlar om män och matlagning, tycker att den är så klockren! =)

Hoppas att ni alla har haft en härlig dag hittills!?

Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

ja men jag måste ju någon gång lära mig att aalltid ha med det på vintern.... sucks...

2007-12-03 @ 12:50:02
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Ida

Ja, fast ibland har det hänt att jag INTE plockar undan innan jag börjar dammsuga och damma... men blir ju inte lika rent överallt då haha.. :P
Men nån som kan hänga, ta ner och vika tvätten skulle man också vilja ha!

Haha nej, barn brukar inte hålla sig till bara sitt rum ;) Min kompis har en tre-årig son, som har eget rum och allt men han drar ju ändå in allt till vardagsrummet för där sitter ju vi ;)

Nä va konstigt.. kanske går nån konstig ryggepidemi.. Var ut och gick en pyttesväng alldeles nyss, och det gjorde inte ont då men så fort jag sätter mig så gör det ont igen.

2007-12-03 @ 13:08:25
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Kan förresten inte bärga mig till din roliga historia ;)

2007-12-03 @ 13:09:01
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Charlotte

Jotack, dagen rullar på bra. Har precis tryckt i mig lunch, 2 mackor, och ska snart in på möte. Ha det gott själv idag!

2007-12-03 @ 13:58:25
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0