Ångesten smyger sig på!

Goddag!

Nu har Isabella ätit sin lunch (korv och mackaroner) och ligger i sin säng för att sova, hoppas att hon somnar utan krångel nu! Medans hon åt så passade jag på att slå in dom två julklapparna som inte blev inslagna igår, så nu har jag slagit in alla som är köpta! =)

Dom ringde mig från Vårdcentralen och sa att det är öppet hus varje morgon mellan kl 08-09 så jag får nog gå dit i morgon för att kika på Isabellas händer. Vi har fått hem en massa papper från dagiset som ska fyllas i.. Jag har snart fyllt i alla papper, bara några frågor som jag måste fundera lite på...

Shit! Det är bara 1 vecka kvar tills hon börjar på dagis! Nu börjar ångesten smyga sig på!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa jag hoppas också jag blir frisk. Eller att jag blir ordentligt sjuk i ett par dagar, så man får ur det ur kroppen! Bättre det än att gå och vara småsjuk i flera månader.

Hm, okej.. men det är väl rätt vanligt med eksem hos barn? Fast eksem i handflatorna har jag nog aldrig hört talas om..
Jaså, hon ska börja på dagis? Det blir säkert kul för henne :) Ska du börja jobba igen också då?

2007-11-27 @ 13:07:47
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0