Bellis, orolig sömn!

Åh vad Bellis sover oroligt, hon vaknar till och piper, somnar om, vaknar och piper. Så är det hela tiden och har varit det i över en vecka nu! Jag tycker så synd om henne! Men jag tyckte jag såg den ena tanden ganska mycket idag, jag är inte säker men man kan ju alltid hoppas! =P Ska ta en närmre kik i morgon!

Kl. 00.30 : Precis när jag hade skrivit klart det här inlägget så vaknade Isabella på riktigt!
Hon var jätte ledsen och slutade inte gråta även fast jag tog upp henne och kramades! Sen gick vi och la oss på soffan, hon somnade på mitt bröst, det har hon inte gjort sen hon var liten bebis och hade det inte varit för att jag var så kissnödig så hade jag lätt legat kvar där med henne hela natten.

Jag hade skitit i att tvätta av mig smink och borsta tänderna, det var såå mysigt och jag kände mig så lycklig då vi låg där! =)

Kommentarer
Postat av: Zack

Huh, det är rätt så jobbigt med tänderna, man känner sig så hjälplös. Jag hade två sådana resor och båda var tråkiga för jag kunde inte hjälpa mina töser fast man ville så gärna :(

Som tur är så blir det bättre sen :)

Hoppas ni får sova i natt :)

Natti natti

2007-11-23 @ 00:42:09
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0