Det gick toppenbra idag! =)

Gokväll!

Nu har vi ätit middag för en stund sen, idag blev det tacos så nu har jag stillat mitt begär! =) Isabella ligger i sin säng och ska sova! Hon har inte sovit middag idag, inte ens en liten stund! Ujuj!

På körskolan idag gick det skitbra!! Jag fick massor med beröm av min lärare och han sa att han var riktigt imponerad idag! Ohh, det tackar vi för! =) I Januari är han tillbaka på heltid igen så jag behöver inte boka tid hos en till lärare! Weiiiii! =)

När jag hade kört klart så tog jag en sväng inne i Haninge centrum igen för att se om jag hittade nån julklapp till Nicklas, min bror, mina föräldrar och Nicklas lillesyster.. Det slutade med att jag bara köpte mera till Isabella i stället! =/

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag sa ju att det skulle gå jättebra. Se vad rätt jag har. :) Du är jätteduktig, Anna! ^__^ Go, go, go! :D

Haha, nu blev Bella glad i alla fall, kan jag tänka mig :]

2007-11-29 @ 19:31:24
URL: http://patriciaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0