Godmorgon!

Godmorgon!

Nu har Isabella precis druckit upp sin morgonvälling... Hon vaknade lite innan 08 idag. Snart ska hon och jag gå och äta lite frulle men vi väntar en liten stund till med hopp om att få pappasällis. Men han kliver nog inte upp på ett tag, han ska ju ut i kväll, kl 22 börjar matchen han ska se! =O Det är ju JÄTTE SENT!! Undrar när han kommer hem i natt då!? Aja, han får sällskap ända hem i alla fall, Linus sover över här i natt!! Ja tror att han skulle göra det i alla fall!? Den andra kompisen som ska med har inte Nicklas träffat på flera, flera år! Så det tycker han ska bli jätte kul! =) Hihi..

Fasen alltså! Det var sjukt länge sen jag hittade på nått på en helg.. För min del blir det automatiskt hemma/lugna helger! Vilket jag iofs trivs med. Gå runt i olika affärer, åka och hälsa på folk, få besök hit osv. Men mamma och jag har små planer på att gå ut och äta i mitten av December. Sen så ska vi ju på Julbord den 21 December med Nicklas jobb! Men nånting måste jag ju hitta på med mina vänner snart också, Jenny t.ex som jag har lovat att ha en tjejkväll med! =)

Kommentarer
Postat av: Satu

godmorgon!

ha ha-samma här. Lovade en väninna att gå ut med henne nyligen.. Fast sen sköt jag på det.. men snart måste jag få gå ut och äta el nåt annat. Man kan ju inte bara sitta hemma.

=D

2007-11-17 @ 08:51:07
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0