Godmorgon!

Godmorgon!

Hoppas att Ni har sovit gott! Det har inte jag... Precis när jag hade somnat igår så kom Nicklas och en annan kompis hemramlandes.. "Pratade jätte tyst"... Så skulle dom börja käka mitt i natten och rätt vad det var så hörde jag ett "klirr" följt av ett "faan".. Ja då var det ju naturligtvis ett glas som åkte i golvet.

Väl nerbäddad (han lånade ut sitt täcke till sin kompis fast att vi har ett annat) så somnade han på en gång för att efter några timmar,  pga sin huvudvärk ligga och snurra till förbannelse.. Jag tog en liten filt för att jag tyckte det var jobbigt, sen har jag legat och frusit!! =/

Ja, så synd det är om mig idag! =)

Har du sovit gott i natt?

Kommentarer
Postat av: isabella

hade det vart samuel så hade han fått sova på soffan (ev golvet) hahahha

2007-11-18 @ 22:10:30
URL: http://ellabay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0