Hon är så cool!

God kväll!

Nu har jag städat resten av lägenheten och gjort oss lite middag...  Jag tog lasagne från igår och Isabella fick köttbullar och mos eftersom att hon fick lasagne till lunch! Jag gick aldrig och handlade förut, varför vet jag inte. Men jag har lite godsaker i skafferiet ändå så jag får ta det i kväll! =) Måste ju ha nått nu när jag är ensam...

Snart dags för min lilla att sova!! Just nu springer hon omkring med en för liten mössa som slutar över öronen och en pepsiflaska med pepsi kvar i och säger "buulibuulibulliblopppp" Det betyder bubblor. Hon säger även det om köttbullar. Hon är så COOL!!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Gott med lassange! :)

Klart Bellis är cool. Coolaste ungen! :) Söt är hon också.

Kram.

2007-11-10 @ 19:56:12
URL: http://classiiic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0